21 d’abril del 2010

LA GIMNÀSTICA RITMICA


Aquest és un esport que diuen que únicament és per noies, però també poden participar nois.
Aquest esport consisteix en fer balls, utilitzant la felxibilitat, els equilibris, els salts... Però el que ho caracteritza són els 5 aparells amb els que es pot ballar: l'aro, la corda, les masses,la pilota i la cinta.
Hi ha dues modalitats, individual i conjunt, i tres nivells de competició: escolars, copa catalana i federal.

Jo en vaig fer durant 5 anys, vaig estar competint en el nivell d'escolars, en les dos modalitats, conjunts i individual, en la modalitat individual d'aro vaig arribar a la final catalana.

Alina Kabaeva, és la meva gimnasta preferida,és russa. Va participar en les olimpiades de Sidney al 2000, i les d'Atenes de 2004, que va ser la seva última competició internacional.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada